
Medewerker secretariaat & ondersteuning
Vacature
Medewerker secretariaat & ondersteuning
28-36 uur, Amersfoort
Vanwege de groei van ons bureau zoeken wij een frisse en vlotte Office-manager/Medewerker Secretariaat & Ondersteuning. Een uitdagende functie, in een dynamische omgeving, waar geen dag hetzelfde is, je soms snel moet schakelen en je de kans krijgt jezelf verder te ontwikkelen.
GradusGroep biedt loopbaantrajecten voor mensen die om verschillende redenen op zoek zijn naar ander werk. Dat kan zijn omdat ze op zoek zijn naar een andere baan waaruit ze meer plezier halen, omdat ze hun baan kwijtraken, aan het eind van hun benoemingsperiode zitten of om gezondheidsredenen. Wij werken landelijk en veel voor de overheid. Persoonlijk, betrokken, kwaliteit, creativiteit en doelgerichtheid zijn belangrijke waarden in onze dienstverlening. Wij hebben ons kantoor aan de Stadsring in Amersfoort.
Wat ga je doen?
Je werkt in een klein team. Je bent veel in contact met mensen zoals onze kandidaten, opdrachtgevers, leveranciers, externe deskundigen en collega’s. Je ondersteunt de directeur en de senior adviseur(s) met hun projectadministratie, het maken van afspraken en het organiseren van overleggen en bijeenkomsten. Een offerte gaat dankzij jou zonder fouten en perfect de deur uit. Je beantwoordt telefoontjes en andere correspondentie en ontvangt mensen. Je bent handig met sociale media en plaatst met regelmaat nieuwe berichten. Je werkt mee aan de correcte administratie van debiteuren en crediteuren.
Elke dag is anders. De ene dag organiseer je een training, ontvang je diverse gasten en doe je nog snel even een post op LinkedIn. De andere dag doe je facturen de deur uit voor de actuele opdrachten, regel je de bestellingen bij diverse leveranciers, zorg je dat een opdrachtgever wordt teruggebeld en overleg je met de directeur over de projectenadministratie.
Samen met twee collega’s verzorg je de ondersteuning van alle activiteiten. Vanuit jouw functie richt jij je op de ondersteuning van de projecten, de verschillende loopbaanactiviteiten en de administratie. Waar nodig vervangen jullie elkaar.
Wie ben je?
Je bent een enthousiaste, positief ingestelde collega. Je houdt van afwisseling en geniet van het contact met veel verschillende mensen. Enige hectiek doet jou niet van kleur verschieten. Je houdt overzicht, kan goed plannen en organiseren en bent accuraat en consciëntieus. Je vindt het leuk anderen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Je bent taalkundig sterk, bedreven in Office 365 en handige met ICT in algemene zin en hebt MBO+ werk- en denkniveau. Meerjarige ervaring in een vergelijkbare functie en met AFAS is een pré.
Nieuwsgierig?
Ben je mogelijk geïnteresseerd of wil je meer informatie bel dan met Lucienne ter Veen, 06 228 368 42. Zij werkt op ma, di, do en vrij. Mailen mag natuurlijk ook, lucienneterveen@gradusgroep.nl.
Wil je solliciteren?
We ontvangen graag jouw cv en brief voor 23 mei op lucienneterveen@gradusgroep.nl.